VZDÁLENÁ POMOC

Pokud máte problém na svém domácím PC a potřebujete, abych se vzdáleně připojil k vaší ploše a pomohl vám s instalací nebo nastavením aplikace, postupujte podle těchto kroků:
(1) STÁHNĚTE SI APLIKACI TeamViewer KLIKNUTÍM NA NÁSLEDUJÍCÍ ODKAZ:
* (pokud máte MacOS klikněte zde, pro Linux klikněte zde)
(2) OTEVŘETE STAŽENÝ SOUBOR (nic neinstalujete, aplikace se rovnou spustí)
(3) KONTAKTUJTE MĚ PŘES CHAT V PRAVÉ DOLNÍ ČÁSTI iktWEBU (pokud jsem online) A NAPIŠTE MI ÚDAJE, KTERÉ VIDÍTE VE VAŠÍ SPUŠTĚNÉ APLIKACI TeamViewer:

Toto číslo (Vaše ID) se vygeneruje při prvním spuštění a většinou zůstává stejné i později. Napište mi ho pomocí online chatu do zprávy.
Toto číslo (heslo) se vygeneruje pokaždé jiné. Napište mi ho také do chatu.
Tento symbol znázorňuje, že jste připraveni pro moje vzdálené připojení. Pokud není kontrolka zelená, je možné, že máte problém s internetovým připojením a já se k vašemu PC nedostanu!
(4) VYČKÁTE, AŽ SE PŘIPOJÍM DO VAŠEHO PC A MŮŽEME ZAČÍT ŘEŠIT PROBLÉM.
(5) JAKMILE BUDE VZDÁLENÁ POMOC UKONČENA, APLIKACE VÁM JEŠTĚ ZOBRAZÍ NÁSLEDUJÍCÍ OKNO, KTERÉ MŮŽETE BEZ OBAV ZAVŘÍT:
